subota, 4. travnja 2009.

EVO ŠTO KAŽE VANNESA

Evo što kaže Zacova cura Vanessa...
Vanessa Hudgens: "Kako je to biti na vrhu i pasti, najbolje sam osjetila na svojoj koži. Kada su objavljene moje golišave fotke, mislila sam da ću umrijeti od sramote. Ali, naučila sam da te svaki težak slučaj u životu može ojačati. U svakom slučaju, nadam se da su svi iz moga primjera naučili koliko moraš biti oprezan u životu, pogotovo ako ramišljaš o svojoj budućnosti. Krizu sam uspjela prebroditi samo zahvaljujući dečku, obitelji i prijateljima." Želiš li biti kao Vanessa: - uči na vlastitim pogreškama - ne padaj u očaj, svaki se problem može riješiti - kad ti je teško, pomoć potraži od onih kojima najviše vjeruješ.
Znam da ovaj članak nije vezan uz Zaca,al ipak Vanessa je njegova cura i moram malo pisati i o njoj...

Nema komentara: